13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (2024)

بهترین سایت ها برای دانلود عکس با کیفیت

تصاویر یک صفحه یا محتوا می تواند ظاهر سایت را زیبا کرده و کاربران بیشتری را جذب کند. از طرفی اگر کاربری برای مطالعه محتوا اقدام نکند، با دیدن تصاویر جذاب آن، به کلیات محتوا پی برده و برای مطالعه ادامه محتوا ترغیب خواهد شد. در ادامه 13 سایت دانلود عکس رایگان که برای تصاویر محتوا می تواند مفید باشد را معرفی کرده ایم که می توانید با مراجعه به آنها تصاویر زیبایی تهیه کنید. فقط به این نکته توجه کنید که به دلیل تحریم ها، برای ورود به برخی سایت ها به فیلتر شکن نیاز دارید.

1.سایت دانلود عکس رایگان Shutterstock

وب سایت Shutterstock سال ها پیش فعالیتش را شروع کرده است و با کمک همکاری هزاران تولید کننده در زمینه تولید محتوای تصویری و غیر تصویری، به یک منبع بزرگ از انواع محتوا تبدیل شده است. این وب سایت حدود 1 میلیارد محتوای تصویری، ویدئویی و صوتی دارد که تقریبا 300 میلیون از این محتواها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از امکانات جالب این سایت این است که شما می توانید با کمک نام و دسته بندی های مختلف، تصویر دلخواه خود را پیدا کنید. همچنین این امکان را دارید که مانند سرچ تصویر در گوگل، با کمک یک تصویر، سایر تصاویر شبیه به آن را پیدا کنید.

13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (1)

آدرس سایت :https://www.shutterstock.com

2. وب سایت جستجوی تصویر Freepik

یکی از بهترین سایت های دانلود عکس، وب سایت Freepik است. تصاویر زیادی در انواع سبک های طراحی مانند تصاویر وکتور را می توانید به راحتی در این سایت پیدا کنید. همچنین این امکان را دارید که تصاویر را با فرمت eps (مربوط به ایلستریتور) و PNG نیز دانلود کنید، با این امکان به راحتی می توانید تصاویر را تغییر داده و شخصی سازی کنید.

این سایت، تصاویر رایگان و غیر رایگان زیادی را در اختیار کاربرانش قرار میدهد. برای استفاده از تصاویر پولی باید یک اشتراک در سایت خریداری کنید و همچنین Freepik توصیه می کند، در صورتی که تصاویر را به بصورت رایگان تهیه کردید، منبع را ذکر کنید.

13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (2)

آدرس سایت :https://www.freepik.com

3. سایت دانلود عکس رایگان pixabay

یکی از دیگر از بهترین سایت های دانلود عکس، وب سایت pixabay است. این سایت محبوبیت خاصی میان عکاسان و طراحان ایرانی دارد. این سایت حدود 2 میلیون فیلم، تصویر، کلیپ و موسیقی به صورت رایگان در اختیار کاربرانش میگذارد. همچنین شما می توانید به راحتی تصاویر سایت را دانلود کرده و پس از آنکه به سلیقه خود آن را ویرایش کردید، در سایت خود استفاده کنید. اگر به دنبال تصاویر وکتور برای سایت خود هستید، در قسمت جستجوی این سایت کافی است گزینهVector graphics را انتخاب کنید، این سایت تصاویر جدید و زیبایی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (3)

آدرس سایت :https://pixabay.com

4. وب سایت جستجوی عکس gettyimages

یکی دیگر ازبهترین سایت های دانلود عکس که تصاویر خلاقی در اختیار شما قرار می دهد، gettyimagesاست. این سایت حدود 200 میلیون محتوای تصویری، صوتی و ویدئویی دارد. اما برخلاف سایت های بالا، بیشتر محتواهای خود را به صورت غیر رایگان ارائه می دهد.

13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (4)

آدرس سایت :https://www.gettyimages.com

5.سایت دانلود عکس رایگان iStock

اگر به وب سایت gettyimages سر زده باشید، قطعا جذب تصاویر خاص آن شده اید. شما با کمک وب سایت iStockکه نسخه دیگر سایت gettyimages است، می توانید به صورت رایگان از محتواها استفاده کنید. البته شما تصاویری که در سایت gettyimages هست را نمی توانید در این سایت پیدا کنید، اما کیفیت تصاویر iStock نیز مناسب است.

13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (5)

آدرس سایت :https://www.istockphoto.com

6. سایت جستجوی تصویر Unsplash

در این سایت عکس نزدیک به 200 میلیون محتوا که به واسطه عکاسان سراسر دنیا تهیه شده است، وجود دارد. شما می توانید به راحتی و بدون وجود قوانین کپی رایت، از تصاویر سایت unsplash استفاده کنید.

13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (6)

آدرس سایت :https://unsplash.com

7. سایت جستجوی تصویر رایگان Depositphoto

سایت Depositphoto نیز تصاویر با کیفیت زیادی دارد که تنها 70 هزار عدد از آنها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. این سایت انواع تصاویر مانند وکتور و همچنین موزیک و ویدئو را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (7)

آدرس سایت :https://depositphotos.com

8.سایت دانلود عکس رایگان Pexels

اگر با کمک وب سایت های قبلی نتوانسته اید تصویر دلخواه خود را پیدا کنید، وب سایت pexels قطعا به شما کمک خواهد کرد. این سایت تمامی تصاویر خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با وجود دسته بندی هایی که دارد، یافتن عکس را برای شما راحتتر می کند.

13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (8)

آدرس سایت :https://www.pexels.com

9.سایت دانلود عکس رایگان Life of Pix

سایت Life of Pix توسط یک آژانس به نام leeroy طراحی شده است. تصاویر موجود در این سایت سبکی متفاوت و خلاق دارند که اغلب آنها را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (9)

آدرس سایت :https://www.lifeofpix.com

10. سایت دانلود عکسdribbble

یکی دیگر از سایت های دانلود عکس رایگان، dribbble است. این وب سایت بیشتر مخصوص طراحان گرافیک است که نمونه کارهای خود را در آن قرار دهند، تا کارفرمایان با توجه به نیاز خود، طراح مورد نظرش را انتخاب کند. در واقع این وب سایت مانند یک سایت رزومه برای طراحان گرافیک است. علاوه بر این طرح ها و عکس های رایگان زیادی در این سایت موجود است که می توانیم از آن ها استفاده کنیم. این سایت قابلیت جستجو بر اساس کد رنگ را هم دارد. این سایت انواع تصاویر سه بعدی و ساده را در اختیار شما قرار می دهد. البته باید به این نکته توجه کنید که فرمت تصاویر دانلود شده از این سایت، به صورت webp می باشد. بنابراین شما می توانید برای تغییر فرمت آنها از وب سایت هایی که این تغییر فرمت را به صورت آنلاین انجام می دهند، استفاده کنید. (برای دانلود تصاویر این سایت به فیلتر شکن نیاز ندارید)

13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (10)

آدرس سایت :https://dribbble.com

11.سایت دانلود عکسpicjumbo

موسس سایت پیک جامبو طراحی به نام Victor Hanacek است.تاریخچه تاسیس این سایت به زمانی برمی گردد که هیچ سایتی حاضر به قرار دادن عکس های ویکتور در سایتشان نبود، بنابراین ویکتور این وب سایت را تاسیس کرد و عکس های خود را در آن بارگذاری کرد. امروزه این سایت به قدری قوی شده است که ماهانه 8 میلیون نفر عکس های آن را دانلود می کنند.

13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (11)

آدرس سایت :https://picjumbo.com/

12. وب سایتCanva

اکثر کاربران وب سایت کنوا را به عنوان یک سایت طراحی عکس می شناسند. این وب سایت منبع بسیار قدرتمندی برای طراحی قالب، بنر و .. است. بیشتر پست های جذاب اینستاگرام با این ابزار طراحی شده اند. در Canvaهمه چیز پیدا می شود از قالب های آماده گرفته تا عکس های استوک، وکتور و آیکون. کنوا یک نسخه پولی هم دارد که به نظرم نیاز به تهیه آن ندارید چون نسخه رایگان آنقدر جذاب و کامل است.

13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (12)

آدرس سایت :https://www.canva.com/

13. سایت دانلود عکسStockSnap

این سایت ادعا دارد " ما یک منبع عکس معمولی و مزخرف نیستیم " اگر سری به این سایت بزنید، متوجه این ادعا خواهید شد. این سایت منبع خوبی از عکس های جذاب و واقعی است. می توانید بر اساس دسته بندی های موجود عکس دلخواهتان را پیدا کنید.

13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (13)

آدرس سایت :https://stocksnap.io/

منبع رایگان وکتورهای سه بعدی

در ادامه 3 وب سایت وکتورهای رایگان سه بعدی را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. وب سایت SHAPEFEST

این وب سایت برای دانلود وکتورهای سه بعدی رایگان کاملا مناسب است و 160 هزار تصویر با فرمت PNG را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهد. به این نکته توجه کنید که این سایت برخلاف سایر وب سایت های خارجی، به فیلترشکن نیاز ندارد.

آدرس سایت :https://www.shapefest.com

2. سایتproductdesignresources

این وب سایت نیز برای دانلود وکتورهای سه بعدی گزینه خوبی است، اما برخلاف وب سایت قبلی تمامی تصاویر آن به صورت رایگان قابل دانلود نیستند.

آدرس سایت :productdesignresources

3. وب سایتfree3dicon

وب سایت free3dicon برای دانلود انواع آیکون های رایگان مناسب است. البته این سایت تمامی آیکون های خود را به صورت غیر رایگان نیز در اختیار کاربران قرار می دهد که ویژگی های برتری نسبت به نسخه رایگان آنها دارند. برای مثال نسخه رایگان آیکون ها با رزولوشن بالاتری در اختیار کاربران قرار می گیرد. در صورتی که بخواهید آیکون ها را با ویژگی های بالاتری تهیه کنید باید 0.99 دلار برای هر آیکون بپردازید.

آدرس سایت :https://free3dicon.com/

نکات مهم در مورد سایت های دانلود عکس رایگان

رعایت نکات زیر برای استفاده از سایت های دانلود عکس رایگان ضروری می باشد.

13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (14)

  • قوانین کپی رایت را رعایت کنید

قانون Copyright یک قانون جهانی است که از حقوق ناشران دفاع می کند. البته در ایران به این قانون توجه چندانی نمی شود. اما بسیاری از وب سایت ها برای استفاده از محتواهای خود قوانینی را دارند که در صورت عدم رعایت آنها، می توانند از شما شکایت کنند. برای مثال سایت freepik، تصاویر خود را به صورت رایگان ارائه می دهد، اما از کاربران می خواهد که منبع را ذکر کنند. همچنین برخی از سایت ها امکان استفاده تجاری تصاویر را به شما نمی دهند. به همین دلیل بهتر است قبل از استفاده از تصاویر سایت های معرفی شده، قوانین آنها را مطالعه کنید که به مشکل برنخورید.

  • به هویت برند و تصاویر استفاده شده توجه کنید

هویت برند به چه معناست؟ هویت برند می گوید که برند شما باید به نحوی انتخاب شود که مخاطبان با یک نگاه به جزئیات کار شما پی ببرند. برای مثال اگر به صفحه وبلاگ وب پویا نگاه کنید، به این موضوع پی خواهید برد که رنگبندی تمام صفحات سایت و نوع طراحی تصاویر به گونه ای است که شما با دیدن آن تصاویر در هر جای دیگر، به یاد سایت وب پویا خواهید افتاد.

با توجه به آنچه گفتیم، تصاویر سایت خود را به نحوی انتخاب کنید که طراحی تمام آنها یک سبک خاص داشته باشد.

در پایان

در این محتوا سعی کردیمبهترین سایت های دانلود عکس را به شما معرفی کنیم که دیگر برای پیدا کردن تصاویر، نیازی به گوگل نداشته باشید. شاید بگویید در گوگل تصاویر رایگان زیادی را می توانم پیدا کنم، اما اغلب تصاویر زیبایی که در گوگل پیدا می کنید واتر مارک یا لوگو دارند. همچنین برخی از آنها کیفیت مناسبی ندارند. پس بهتر است با کمک همین وب سایت ها تصاویر با کیفیت پیدا کنید.

از طرفی اگر صاحب فروشگاه اینترنتی هستید، برای محصولات خود باید تصاویر مناسبی را در سایت بارگذاری کنید. تصاویر حرفه ای و جذاب می تواند ضمن جذب کاربر، به کسب و کار شما اعتبار نیز ببخشد؛ به همین جهت مطالعه محتوای "عکس برای سایت فروشگاهی" را پیشنهاد می کنیم. به این نکته مهم توجه کنید که تنها پیدا کردن تصاویر جذاب کافی نیست، بلکه برای رعایت اصول سئو در سایت خود باید تمامی تصاویر را بدون افت کیفیت، بهینه کنید. ابزارهای مختلفی برای این کار وجود دارند که در محتوای "بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر " آنها را معرفی کرده ایم.

13 سایت فوق العاده برای دانلود عکس رایگان (2024)
Top Articles
Neues Projekt 2023 (?) - ABBA.de - Forum
Eure Aktionen für den Regenwald – Regenwaldschutz
Ffxiv Ixali Lightwing
United Center: Home of the Chicago Bulls & Chicago Blackhawks - The Stadiums Guide
Is Holly Warlick Married To Susan Patton
Grizzly Expiration Date 2023
Telegram Voyeur
C And B Tracy
Big Lots $99 Fireplace
Hsclink.health.unm.edu
Craigslist Hoosick Falls
Staffing crisis: Restaurants struggle to find help in Orange County
9xMovies: The Ultimate Destination for Free Movie Downloads
Kind Farms Reserve Medical And Recreational Cannabis Photos
Bunni.soph
Portland Walmart closures attract national attention; Wheeler, Texas Gov. Greg Abbott spar
Real Caca Girl Leak
Food King El Paso Ads
Does Gamestop Sell Magic Cards
Excuse Me This Is My Room Comic
Shauna's Art Studio Laurel Mississippi
REGULAMENTUL CAMPANIEI "Extra Smart Week" valabil in perioada 12-18 septembrie 2024
Kemono Party Only Fans
Etfcu Routing Number
Core Relief Texas
Dollar General Cbl Answers Shrink Awareness
Top 10 Best OSRS Ranged Weapons (Bows + Crowssbows) – FandomSpot
Lux Nails Columbia Mo
R Edens Zero
Island Photography Discount Code
Look Who Got Busted New Braunfels
Kirby D. Anthoney Now
Ucf Net Price Calculator
1875 Grams To Pounds And Ounces
Autozone Cercano
How to Get Rid of Phlegm, Effective Tips and Home Remedies
80s Z Cavaricci Pants
6023445010
G122 Pink Pill
Jcp Meevo Com
Tacos Diego Hugoton Ks
Gtl Visit Me Alameda
Collision Masters Fairbanks Alaska
About My Father Showtimes Near Marcus Saukville Cinema
Saratoga Otb Results
Ucla Outlook Web Access
Babyrainbow Private
Swaquickbase
Bitlife Tyrone's
Fraction Button On Ti-84 Plus Ce
When His Eyes Opened Chapter 191
Ap Bio Unit 2 Progress Check Mcq
Latest Posts
Article information

Author: Kareem Mueller DO

Last Updated:

Views: 6127

Rating: 4.6 / 5 (66 voted)

Reviews: 81% of readers found this page helpful

Author information

Name: Kareem Mueller DO

Birthday: 1997-01-04

Address: Apt. 156 12935 Runolfsdottir Mission, Greenfort, MN 74384-6749

Phone: +16704982844747

Job: Corporate Administration Planner

Hobby: Mountain biking, Jewelry making, Stone skipping, Lacemaking, Knife making, Scrapbooking, Letterboxing

Introduction: My name is Kareem Mueller DO, I am a vivacious, super, thoughtful, excited, handsome, beautiful, combative person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.