معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (2024)

باوجوداینکه میلیون‌ها عکس در فضای اینترنت وجود دارد، اما بازهم یافتن عکسی که هم باکیفیت باشد و هم رایگان، هنوز به‌نوعی مشکل است. بنابراین در ادامه همراه الیت دیزاین باشید تا در این مقاله به معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان بپردازیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید :

1 معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان

1.1 سایت دانلود عکس رایگان Unsplash

1.2 سایت دانلود Burst

1.3 سایت Pexels

1.4 سایت دانلود عکس رایگان Pixabay

1.5 سایت دانلود عکس FreeImages

1.6 سایت دانلود عکس رایگان Kaboompics

1.7 سایت دانلود عکس StockSnap

1.8 سایت دانلود رایگان Canva

1.9 سایت دانلود Life of Pix

1.11 سایت Flickr

1.12 سایت دانلود عکس Death to Stock

1.13 سایت Getty Images

1.14 سایت دانلود Picjumbo

1.15 سایت دانلود عکس رایگان Crello

1.16 سایت New Old Stock

1.17 سایت دانلود عکس iStock

1.18 سایت دانلود SplitShire

1.19 سایت Epicantus

1.20 سایت دانلود عکس رایگان IM Free

1.21 سایت دانلود عکس Freepik

1.22 سایت دانلود عکس رایگان Dribbble

1.23 سایت دانلود Morguefile

1.24 سایت دانلود عکس رایگان GetRefe

1.25 سایت دانلود عکس رایگان Superfamous

2 نتیجه گیری

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان

تصاویر به شما کمک می‌کنند تا از طریق انتقال پیام به‌صورت بصری، داستانی از کسب‌وکار و خدماتی که ارائه می‌دهید بگویید. با استفاده از این شکل از ارتباط بصری، اعتبار و شناخت برند خود را افزایش می‌دهید.

همراه ما باشید تا این وب‌سایت‌های درجه یک برای دانلود عکس رایگان را به شما معرفی کنیم.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (1)

سایت دانلود عکس رایگان Unsplash

وب سایت Unsplash جزو یکی از سایت‌های مطرح و پرطرف‌دار به‌حساب می‌آید و اولین مکان برای جستجوی عکس‌های باکیفیت و رایگان است.

این وب‌سایت مجوز مخصوص به خود را دارد که اساساً به شما امکان می‌دهد از تصاویر به‌صورت رایگان به هر شکلی که دوست دارید استفاده کنید.

همه نوع عکس رایگان در این وب‌سایت پیدا می‌شود؛ از عکس‌های زرق‌وبرق‌دار تا سبک تحریریه همه اینجا هستند. عکس‌هایی وجود دارد که از کیفیت بالای آن‌ها شگفت‌زده خواهید شد.

عکاسان محتوای خود را به‌رایگان آپلود می‌کنند تا مخاطبانی را جذب کنند؛ با این کار قطعاً مشتری‌هایی پیدا می‌شوند که کارهای پولی این عکاسان را خریداری کنند و یا یک همکاری شکل بگیرد. در این میان، افراد یا شرکت‌های کوچک می‌توانند از انبوه عکس‌های زیبا و باکیفیت بهره ببرند.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (2)

سایت دانلودBurst

وب سایت Burst یک پلتفرم عکس رایگان که توسط Shopify تاسیس شده است. تصاویر هم رایگان و هم بدون حق امتیاز هستند. Burst دارای بخش جالبی از ایده‌های تجاری، با نکات و تصاویر با وضوح بالا برای شروع کسب و کار شما است. یک میکروسایت با محصولات با کیفیت و تصاویر سبک زندگی – همه به صورت رایگان.

Shopify می‌خواهد مشتریانش وب‌سایت‌هایی با ظاهر زیبا داشته باشند، بنابراین آنها با مجموعه‌ای از عکس‌های شیک و با کیفیت به آنها کمک کرده‌اند.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (3)

سایتPexels

وب سایت Pexels یک وب‌سایت و برنامۀ عکس رایگان و ویدیو است که به طراحان، وبلاگ نویسان و هر کسی که به دنبال تصاویر بصری است کمک می‌کند تا عکس‌ها و ویدیوهای فوق‌العاده‌ای را بیابند که می‌توانند به صورت رایگان دانلود و استفاده کنند.

این وب‌سایت هم مجوز مخصوص به خود را نیز دارد و بیان می‌کند چه کارهایی می‌توانید با تصاویر انجام دهید و چه کاری نمی‌توانید انجام دهید.

تصاویری که در این وب‌سایت وجود دارند را می‌توانید بدون ذکر منبع برای هر مقصودی استفاده کنید.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (4)

سایت دانلود عکس رایگان Pixabay

تصاویر در Pixabay تحت مجوز CC0 هستند. این مجوز درواقع مخفف عبارت Creative Commons Zero است، به این معنی که برای استفاده از عکس هیچ نیازی به کسب اجازه یا پرداخت هزینه نیست.

این وب‌سایت مجموعۀ بزرگی از تصاویر و حتی ویدیوهای رایگان و درعین حال باکیفیت بالا است. در هرجایی که می‌خواهید بدون ذکر منبع و نام عکاس از تصاویر استفاده کنید.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (5)

سایت دانلود عکسFreeImages

سایت Free Images به وعده اسمی‌خود عمل می‌کند و بیش از سیصدهزار عکس رایگان را تحت مجوز خود ارائه می‌دهد. این مجوز طیف بسیار گسترده‌ای از استفاده‌ها را امکان پذیر می‌کند.

البته بسته به تصویری که می‌خواهید استفاده کنید، گاهی اوقات ذکر منبع مورد نیاز است. تصاویر نسبت به سایر سایت‌های موجود در این لیست کمی‌مرتب‌تر هستند.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (6)

سایت دانلود عکس رایگان Kaboompics

وب‌سایت Kaboompics از مجوز خود استفاده می‌کند که مشابه Creative Commons Zero است با این تفاوت که نمی‌توانید عکس‌های آن را خودتان برای دانلود بگذارید و یا بفروشید.

در Kaboompics تصاویر بسیار زیبایی در دسته‌بندی‌های مختلف وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به آن‌ها بزنید و گشت‌وگذار لذت‌بخشی را تجربه کنید.

این وب‌سایت دو ابزار خاص را در اختیارتان قرار داده است. می‌توانید تصاویر را براساس رنگ جستجو کنید و یک پالت رنگی از تصویر به شما می‌دهد.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (7)

سایت دانلود عکس StockSnap

سایت Stocksnap هم از مجوز Creative Commons CC0 استفاده می‌کند. پس با خیال راحت از تصاویر موجود در این وب‌سایت برای هر هدفی که دارید استفاده کنید.

چیزی که به محض ورود به این وب‌سایت با آن مواجه می‌شوید متنی است که خیال همه را راحت می‌کند: “عاری از محدودیت‌های حق چاپ.”

صدها عکس رایگان جدید، رایگان و با وضوح بالا هر هفته در اینجا اضافه می‌شود، در دسته‌هایی مانند “طبیعت” و “خانواده”.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (8)

سایت دانلود رایگان Canva

وب سایت Canva درواقع یک ابزار آنلاین برای طراحی گرافیک است که برای ساخت طرح‌های گرافیکی استفاده می‌شود و قالب‌های متنوعی برای طراحی دارد.

در کنار ابزارهای طراحی، یکسری عکس رایگان هم در اختیار کاربران قرار داده است. با وجود این خدماتی که به صورت رایگان دارید، می‌توانید در کمترین زمان برای شبکۀ اجتماعی یا وبلاگ خود طرحی گرافیکی بسازید.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (9)

سایت دانلودLife of Pix

سایت Life of Pix دارای مجموعه‌ای از عکس رایگان با وضوح بالا و حرفه‌ای است. همه تصاویر با یک کلیک قابل دانلود هستند و مطلقاً هیچ محدودیتی برای کپی رایت وجود ندارد.

همچنین این وب‌سایت با Adobe Stock شریک است و می‌توانید عکس‌های بیشتر که البته پرداختی هستند استفاده کنید.

اگر فهرستی از عکس‌های ثابت برای شما کافی نیست، سایت دیگر آنها، Life of Vids مجموعه‌ای از ویدیوهای رایگان برای استفاده را در اختیارتان قرار داده است.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (10)

سایت دانلود عکس رایگان Gratisography

وب سایت Gratisography همچنین مجوز عکس رایگان خود را دارد که به شما امکان می‌دهد تقریبا هر کاری که می‌خواهید انجام دهید. با این حالی که در حال حاضر تعداد نسبتاً محدودی از تصاویر در این وب‌سایت وجو دارد، بسیاری از آنها تصاویر با کیفیتی هستند.

Gratisography مجموعه‌ای خیره کننده از تصاویر رایگان است که همه توسط شخصی به نامRyan McGuire. او هنرمندی است که هر هفته سخاوتمندانه تصاویر جدیدی را به مجموعۀ خود اضافه می‌کند و به بقیه اجازه می‌دهد تا هر طور که می‌خواهید از آنها استفاده کنید.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (11)

سایت Flickr

سایت Flickr یک پلتفرم میزبانی تصویر است که در آن می‌توانید تصاویری را بیابید که می‌توانند برای مقاصد تجاری مورد استفاده و تغییر قرار گیرند. برای یافتن آن تصاویر، “Commercial use & mods allowed” را در فیلتر “Any License” انتخاب کنید. البته به خاطر داشته باشید که مجوز هر تصویر را بررسی کنید زیرا آنها متفاوت هستند.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (12)

سایت دانلود عکسDeath to Stock

وب سایت Death to Stock برخلاف بسیاری از وب‌سایت‌هایی که در این مقاله ذکر شد، هیچ گالری تصویری ندارد. برای دسترسی به تصاویر، کافی است در خبرنامۀ این وب‌سایت ثبت‌نام کنید؛ سپس هر ماه 20 عکس رایگان جدید برای شما ارسال می‌کند.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (13)

سایتGetty Images

می‌توانید با جاسازی تصاویر Getty Images در وب‌سایت‌های غیر تجاری خود به صورت رایگان از آنها استفاده کنید. برای استفاده از تصاویر باید کد تصویر موردنظر را کپی کنید و در وب‌سایت خود کد را قرار دهید. البته جاسازی تصویر می‌تواند مزاحم باشد، زیرا کادر، دکمه‌های اشتراک‌گذاری و نام تجاری خود را همراه با تصویر حفظ می‌کند. با این حال، برای بسیاری از وبلاگ‌ها، این گزینه مناسب است.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (14)

سایت دانلود Picjumbo

سایت PicJumbo انواع مختلفی از عکس رایگان، بدون نیاز به ثبت نام را برای هر نوع استفاده ارائه می‌دهد. همچنین اگر می‌خواهید این وب‌سایت تصاویر را برای شما انتخاب کند و به صورت هفتگی به ایمیل شما ارسال کند، می‌توانید با عضویت در خبرنامۀ آنها، تصاویر رایگان جدیدی دریافت کنید.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (15)

سایت دانلود عکس رایگان Crello

Crello هم یک ابزار آنلاین برای طراحی گرافیک به صورت رایگان به وجود آمده و عکس‌های رایگان زیادی در اختیار شما گذاشته است.

این وب‌سایت با هزاران قالب آماده و قابل تنظیم، و میلیون‌ها عکس و کلیپ با کیفیت بالایی که دارد پیشنهاد بسیار خوبی برای طراحان است.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (16)

سایتNew Old Stock

سایت New Old Stock ایده بسیار جالبی را عملی کرده است. اگر می‌خواهید به محتوای خود فضایی قدیمی‌بدهید، حتما سری به این وب‌سایت بزنید. این وب‌سایت مجموعه‌ای از عکس‌های قدیمی، بدون محدودیت‌های حق نشر است. حتی اگر برای پروژه خود به هیچ عکسی نیاز ندارید، فقط مرور این وب‌سایت بسیار لذت بخش است.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (17)

سایت دانلود عکس iStock

یک وب‌سایت ارائه دهندۀ عکس رایگان دیگر، iStock است که علاوه‌بر تصویر، موارد دیگری مانند کلیپ و آهنگ ارائه می‌دهد. طراحان و عکاسان آثار خود در اختیار این مجموعه می‌گذارند و در ازای آن حق امتیاز اثر را دریافت می‌کنند.

کافی است برای عضویت رایگان در این وب‌سایت اقدام کنید، iStock هر هفته دسته جدیدی از فایل‌های رایگان را به شما ارسال می‌کند.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (18)

سایت دانلود SplitShire

سایت SplitShire یکی دیگر از مراجع دانلود عکس رایگان است. عکس‌هایی که کیفیت آن‌ها حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.

برای هر هدفی که دارید می‌توانید بسیار سریع و بدون نیاز به ثبت‌نام عکس‌های مورد نظر را دانلود کنید.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (19)

سایتEpicantus

در Epicantus، داریا، طراح بصری و تجربه ی کاربری، مجموعه‌ای از عکس‌ها را گردآوری کرده است که هر کسی می‌تواند آن‌ها را دانلود کرده و در پروژه‌های خود استفاده کند.

تصاویر بسیار انتزاعی هستند، بنابراین پس زمینه‌های محتوای عالی را ایجاد کنید. همه چیز با کیفیت و رایگان است.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (20)

سایت دانلود عکس رایگان IM Free

سایت IM Free یک ابزار ساخت وب‌سایت شیک، مجموعه‌ای مدیریت‌شده از عکس رایگان با کیفیت بالا است که به دسته‌های مختلف مانند کسب‌وکار، غذا و نوشیدنی، بهداشت و فناوری تقسیم می‌شوند. آنها حتی مجموعه نمادهای رایگان را نیز ارائه می‌دهند. اگرچه آنها درخواست انتساب می‌کنند، اما هزینه کمی‌برای عکس‌های دیجیتال درجه یک و کاملا رایگان است.

یک تمایز دقیق از IM Free این است که آنها علاوه بر تصاویر بدون حق امتیاز، الگوها و نمادهای وب رایگان را نیز ارائه می‌دهند.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (21)

سایت دانلود عکس Freepik

در Freepik شعاری دارد؛ آن‌ها دوست دارند به شما کمک کنند تا ایده‌ها را به واقعیت تبدیل کنید. آن‌ها می‌خواهند هر روز رشد کنند. هدفشان ارائه بهترین محتوا (تصاویر، عکس‌ها، نمادها، مدل‌ها و قالب‌های ارائه) با کیفیت بالا است.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (22)

سایت دانلود عکس رایگان Dribbble

به گفتۀ Dribbble، مأموریتشان ساخت بهترین انجمن جهان را برای طراحان خلاق است تا بتوانند طرح‌هایشان را به اشتراک بگذارند، رشد کنند و استخدام شوند.

Dribbble مرجعی است برای پیداکردن طراحان و استعدادهای برتر و برقراری ارتباط با آن‌ها در سراسر جهان است. همچنین این وب‌سایت به برخی از بهترین شرکت‌های پیشرو در طراحی کمک می‌کند تا افراد متخصص را استخدام کنند.

در این وب‌سایت مجموعه‌ای فوق‌العاده زیبا در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید در طرح‌های خود از آن‌ها استفاده کنید.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (23)

سایت دانلود Morguefile

سایت Morguefile یک مرجع بزرگ، قابل جستجو و بسیار دوست‌داشتنی از عکس رایگان برای شما است. این وب‌سایت بخش‌های مختلفی مانند تصویر، ویدئو، وکتور و قالب را دارد و یک همراه عالی برای هر وبلاگ‌نویسی است.

شما آزاد هستید که از تصاویر آنطور که دوست دارید استفاده کنید، اما اگر می‌خواهید از آنها بدون تغییر استفاده کنید کار اخلاقی این است که نام عکاس را قرار دهید.

این وب‌سایت در سال 96 میلادی به عنوان یک مرجع تبادل تصویر رایگان برای طراحان خلاق راه‌اندازی شد. با گذشت سال‌ها همچنان این وب‌سایت فعالیت خود را با تصاویری که اکنون برای هرکسی در دسترس است تا هر طور که می‌خواهد از آن استفاده کند ادامه می‌دهد.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (24)

سایت دانلود عکس رایگان GetRefe

در GetRefe هیچ ابزار جستجویی وجود ندارد، اما مجموعه‌ای از عکس رایگان و زیبا دارد که می‌توانید تقریباً برای هر چیزی از آن‌ها استفاده کنید. برخلاف وب‌سایت‌هایی که تصاویرشان شامل عکس‌های منظره و سفر است، در این وب‌سایت مجموعه عکس‌هایی از زندگی روزمره و عادی را شامل می‌شود.

سایت دانلود عکس رایگان Superfamous

اگر به یک هنرمند در مورد تصاویر وب‌سایت خود اعتماد می‌کنید، به Superfamous که وب‌سایت هنرمندی هلندی به نام “Folkert Gorter” مراجعه کنید. او مجموعه‌ای خیره‌کننده از عکس‌ها را که بیشتر شبیه به نقاشی هستند، گردآوری کرده تا بتوانید در وبلاگ، وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی یا هر جای دیگری که می‌خواهید از آن استفاده کنید. این عکاس تنها چیزی که در ازای استفااده از تصاویر می‌خواهد قرار دادن نامش است.

نتیجه گیری

یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان محتوا، پیدا کردن عکس رایگان و باکیفیت است. اما گاهی اوقات یا عکس باکیفیت پیدا نمی‌شود و یا رایگان نیست. بنابراین در این مقاله به معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان پرداختیم تا با خیال راحت به تعداد بسیار زیادی عکس رایگان که باکیفیت هم هستند دسترسی داشته باشید.

الیت دیزاین به عنوان طراح سایت حرفه‌ای می‌تواند شما را در فرایند تولید محتوا و طراحی راهنمایی کند.

معرفی 25 سایت دانلود عکس رایگان | وبلاگ الیت دیزاین (2024)
Top Articles
Top Jobs – USPS is Hiring – About.usps.com
Career Opportunities – USPS is Hiring – About.usps.com
Happel Real Estate
Spectrum Store Appointment
Flanagan-Watts Funeral Home Obituaries
Australian Gold zonbescherming review - Verdraaid Mooi
Www.myschedule.kp.org
Review: Chained Echoes (Switch) - One Of The Very Best RPGs Of The Year
50 budget recipes to feed a large crowd
Savannah Rae Demers Fanfix
Convert Ng Dl To Pg Ml
Uwa Schedule
Target Nytimes
Weather Channel Quincy
Scrotal Support Walgreens
Bailu Game8
How to track your Amazon order on your phone or desktop
Dirty Old Man Birthday Meme
Greater Keene Men's Softball
Gopher Hockey Forum
The Guardian Crossword Answers - solve the daily Crossword
.Au Domain Godaddy
Downloadhub Downloadhub
Kahoot Spamming Bots
Springfield Ma Craigslist
Snow Rider Unblocked 67
Christian Horner: Red Bull team principal to remain in role after investigation into alleged inappropriate behaviour
I Wanna Dance With Somebody Showtimes Near St. Landry Cinema
Lox Club Gift Code
Navy Qrs Supervisor Answers
Craigslist St. Paul
Healthstream Mobile Infirmary
Monroe County Incidents
Craigslist Hunting Land For Lease In Ga
What Is The Solution To The Equation Below Mc010-1.Jpg
Top Chef Airer Nyt Crossword Clue
Dpsmypepsico
Mellow Mushroom Nutrition Facts: What to Order & Avoid
Alt J Artist Presale Code
Heffalumps And Woozles Racist
R/Moissanite
Bad Moms 123Movies
How To Delete Jackd Account
Directions To Pnc Near Me
Milwaukee Zoo Ebt Discount
Best Blox Fruit For Grinding
Trinity Portal Minot Nd
Ap Chem 2022 Frq Scoring Guidelines
Dairy Queen Blizzards: Our Updated Rankings
H'aanit's Third Chapter | Gamer Guides: Your ultimate sou...
Rs3 Master Hidey Holes
Enchiladas Suizas | Mexican Food Recipes, Quick and Easy.
Latest Posts
Article information

Author: Terence Hammes MD

Last Updated:

Views: 6133

Rating: 4.9 / 5 (69 voted)

Reviews: 84% of readers found this page helpful

Author information

Name: Terence Hammes MD

Birthday: 1992-04-11

Address: Suite 408 9446 Mercy Mews, West Roxie, CT 04904

Phone: +50312511349175

Job: Product Consulting Liaison

Hobby: Jogging, Motor sports, Nordic skating, Jigsaw puzzles, Bird watching, Nordic skating, Sculpting

Introduction: My name is Terence Hammes MD, I am a inexpensive, energetic, jolly, faithful, cheerful, proud, rich person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.